Unreal Engine 5

Швидкий метод створити скляний матеріал в Unreal Engine

Це невеличка інструкція по створенню матеріала у вигляді скла в Unreal Engine, UEFN. За основу дякую Jovan Tomasevic та його відео на YouTube.

Тож спочатку створюємо новий матеріал (права кнопка миші - Material). Двічі клацаємо на ньому для режима редагування. 

Спочатку робимо наступні налаштування - ліворуч, нижче превью матеріалу, знаходимо пункт налаштувань Blend Mode та виставляємо його на Translucent, а Lighting Mode на Surface Translucency Volume.

Швидке створення Landscape матеріалу в Unreal Engine 5

Це буде швидкий та простий метод створення матеріалу для нашого Landscape в Unreal Engine 5. Відразу хочу зауважити, що цей матеріал не матиме залежності від висот, тобто якщо ви будете змінювати рель'єф автоматично матеріал його не буде змінюватись, доведеться в певних місцях його підкрашувати через вкладку Paint, але все по черзі.

Додаємо базове керування з клавіатури в Top Down проект Unreal Engine 5

Сьогоднішня невеличка стаття буде присвячена темі керування в Top Down проекті Unreal Engine 5. 

За замовченням в Top Down проектах є керування персонажем по кліку миші. Для того аби додати керування звичним всім WASD треба зробити жекілька невеликих кроків. Відразу домовимось, що в нас проект котрий ми створили з дефолтного шаблону нашого рушія.

Отже спочатку в Content Drawer йдемо до теки TopDown/Input та створюємо нови Input - Input Action, та називаємо його для прикладу AC_Move. Відкриваємо його та змінюємо Value Type на Axis2D (Vector2D).

Підписка на Unreal Engine 5