Швидке клонування проєкту Fortnite для UEFN

Цього разу ми зробимо маленьку статтю-переклад з форуму Fortnite на тему як швидко клонувати свій проєкт, посилання на оригінал - тиць, інструкція була знайдена на каналі Loca Deserta's Game Space.

По перше, переходимо в теку з вашими проєктами. Якщо ви її забули, просто запускаємо UEFN та дивимось в створенні проєктів, де нам пропонують зберігти, в шляху до теки зазвичай є Project.

Переходимо в цю теку, знаходимо той, котрий хочемо клонувати. Для прикладу нехай це буде тека з назвою MyPVEIsland, робимо копію цієї теки в Project та даємо іншу назву, на приклад MyPVEIsland_two.

Переходимо в наш клонований проєкт, видаляємо теку .urc

Далы, бачимо файл MyPVEIsland.uefnproject та міняємо назву на MyPVEIsland_two.uefnproject.

Відкриваємо для редагування, на приклад в Notepad++. В "title" змінюємо назву мапи на MyPVEIsland_two та знаходимо внизу блок "bindings", та очищуємо його вміст, щоб залишилось таке

"bindings":
	{
	},

Зберігаємо файл, запускаємо UEFN, та не лякаємось при запуску, тому, що ваш клонований проєкт в списку не відобразиться. В попапі з вибором переходим в Browse та вручну відкриваємо наш файл проєкта (MyPVEIsland_two.uefnproject). При завантаженні з'явиться поап з питанням, чи довіряєте ви автору проєкта, тиснемо так і UEFN успішно завантажить ваш клонований проєкт. 

Також слід зауважити, що в самому UEFN, в заголовку проєкта, буде відображатись наша стара назва, через те, що вона вже прописана в усіх плагінах проєкту, але це ніяк не заважає робити копіє старої мапи, розвивати її, та в подальшому успішно опубліковати її.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.