Швидка система торгових автоматів в UEFN

Отримувати "на халяву" патрони та різноманітну зброю звісно прикольно, але особисто мені завжди більше подобалось, коли треба хочаб трохи підзаморочитись та обміняти або купити потрібне в грі. Тож сьогодні ми розглянемо один з ленивих варіантів як зробити торговий автомат в Fortnite лише за допомогою UEFN, без використання Verse. 

Відразу хочу зазначити, що це просто довільний "переклад" відео з ютуб від користувача hacz, це не є моя власна розробка. Я розумію, що більш "правильно" зробити з верс, з купою прибамбасів, але цей варіант працює і він доволі швидко реалізується.

Тож почнемо з додавання до нашої мапи Vending Machine - торгового автомату, в котрого будемо купувати те що нам потрібно. В цьому прикладі я додам автомт з продажу патронів. Тож відкриваємо Content Drawer, вводимо в строку пошуку Vending, бачимо наш автомат, та перетягуємо його куди нам потрібно.

Я хочу, щоб ресурсом для придбання було золото, тож в клікаєм на нашому автоматі, та в розділі User Option - First Item Resource Type обираємо Gold, нижче, ставимо чекбокс Cost of First item та для прикладу ставимо прайс - 10.

В розділі Item List вказуємо що саме ми будемо купляти, та в якій кількості.

Взагалі, цього вже достатньо для самого лінивого варіанту, бо автомат є, патрончики нам дає - все чудово. Якби не одне але - при купівлі ресурс котрий ми вказали - золото, не віднімається з нашого інвентаря. Для того, щоб виправити це і зробити повноцінну купівлю, з розставанням з грошиками, робимо наступне.

Додаємо девайс - Mutator Zone, та робимо з нього так би мовити кімнату магазину, тобто ставимо там де наш автомат, та в налаштуваннях зони виставляємо Zone Width, Zone Depth, Zone Height під уявний розмір магазину і розташовуємо зону таким чином, щоб в середині неї був наш автомат.

Далі додаємо два девайси Class selector та один Class Designer.

В першому класс селекторі виставляємо значення Class to Switch to для прикладу 1, в другому - 2.

В першому селекторі також в User Option - Change Player to Class обираємо наш девайс "кімнати" - Mutator Zone та On Player Entering Zone

Тепер в Class Designer в Class Identifier обираємо Class Slot та індекс котрий ми ставили для нашого першого класс селект - 1, а також ставимо чекбокс на Infinity Building Materials


Тепер в другому класс селекторі, де ми виставили індекс 2, в Change Player to Class обираємо наш Mutator Zone та On Player Exiting Zone

Зберігаємо та тестуємо. Тепер при придбанні патронів в нашому автоматі голда буде вичитатися з нашого інвентаря.

Ще раз хотілось би наголосити, що цей метод не є найкращим, але якщо ви не дуже ще знайомі з програмуванням Verse, це теж непоганий варіант створення торгових автоматів.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.